Monday, August 8, 2011

SAYANGNYA JUSTIN BIEBER KEPADA SELENA GOMEZ SEPERTI SAYANGNYA SETH TAN KEPADA NORA ELENA

Kalau dulu kita boleh bagi perumpamaan cinta umpama sayangnya Romeo kepada Juliet tapi sekarang ni kita boleh tukar kepada sayangnya Seth Tan kepada Nora Elena.yer dak?

Pasangan muda dan cute miut comel bersama,Justin Bieber dan Selena Gomez yang korang suka tengok tu,dengar khabar hubungan diorang agak goyah.Ini berikutan khabar angin yang mengatakan Justin Bieber curang dengan gadis lain,maklumla,muka hensem,rambut pun hensem,suara plak kiut,hot lettew.kes jeles la ni.


Menyedari dia dikencing oleh JB,Selena kencing JB balik dengan teruja berjumpa hero macho transformer,Shia Labeof of course nampak lagi jantan sekaligus mengecikkan hati JB.

Namun,ketika wartwan berjumpa JB di MTV NEWS LOS ANGELES,JB nampak macam berharap lagi Selena akan kembali padanya dan memuji aktress itu.mengayat balik la ni.

JB ketika merangkul 3 anugerah untuk Choice Male Artist, Choice Male Hottie dan Choice TV Villain ditanya wartawan,antara  Jason Derulo,Selena Gomez dan One Republic,yang mana persembahan yang paling dia berkenan.

JB menjawab"persembahan terbaik malam ini,Selena Gomez" perhhh sayang betul beliau kepada makwe beliau walaupun hati terluka.apa apa pun kalau JB setia,mesti jadi macam Seth Tan,hensem,kaya dan romantik,digilai oleh ramai perempuan.

No comments:

Post a Comment